Hot

Vet ni vad som slog mig här om dagen när pappa undrade vad jag vill ha i födelsedagspresent?
Att för ungefär tre år sedan, när jag var 13 ville jag jättegärna ha en piercing. Mina föräldrar sa nej direkt, men jag fortsatte tjata. Tillslut gick de motvilligt med på att jag skulle få pierca mig när jag blev 16. Dock är jag medveten om att de bara sa så för att jag skulle sluta tjata. Men de hade gått med på det. Så jag dissuterade detta med pappa, hans första reaktion var självklart ett prompt nej, men efter en liten stund av manipulation och argument som håller gick han nästan med på det och skulle bara se över saken med mamma.

Så ifall jag har tur får jag pierca mig när jag fyller 16, självklart blir det i tungan :*
Nackdelarna är väl att man inte ska röka första dagarna, man börjar typ läspa och kan inte äta normalt. Men det är bara en vecka eller så. Det klarar jag ^^,




EDIT: Lär inte hända, mamma fick damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0