Heyhey

Hey suckers!
Idag skulle jag, Linus och Lina på någon form av fest, så eh, det gjorde vi.
När vi kom dit var allt aschill och så, och som vanligt behövde jag pissa efter ett tag, sedan när jag kom ner ifrån toaletten fick jag höra att Linus dragit därifrån av någon anledning, not nice! Eftersom jag skulle sova hos honom och han var typ den enda jag riktigt kände där var inte det så skoj :3
Men så fort jag hittat något som kunde hjälpa mig hitta till busshållplatsen osv. tog jag 99:an, fick även killen som följde mig nummer osv. nice, iaf så är jag nu hemma hos Linus, och som ni förmodligen märker när ni läser detta så är jag inte väldigt nykter just nu men eh... haha! Linus sover xD tror jag ska logga in på msn nu, bloggar imorgon, bye!

Kommentarer
Postat av: fridamööö

orkar inte ens skriva en kommentar -.-"

2009-07-11 @ 13:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0