Hardcore super-kids

Uhm, jag har tråkigt, jag är trött på datorn. Skriver inte så mycket saker i bloggen längre då jag för ganska länge sedan började skriva privat nu istället, och nu idag förflyttade jag allt till programmet OneNote, skitfestligt eftersom jag kan lösenordsskydda allt jag skriver där.

I alla fall så är jag röksugen of d00m, ska snart ta en snus för att stilla denna crazyness.
Justdet, blir förmodligen fest på Lördag också, ifall jag orkar och kan. Och just det, mitt fritidskort går ut på Söndag, så alla som vill träffas utanför Trollhättan eller åka någonstans har veckan ut på er. Wösh, wösh.
Vet inte vad jag ska skriva mer förutom att reklamera lite:

Hardcoresaften of all times, har inte alls druckit typ 7 stycken på tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0