fwmeölfödwehorfittafwkwemfl - Ja, jag är jättemogen atm.

Tja!
Igår sov jag hos Linus... Igen, jag har kommit fram till att jag mer eller mindre bor där.
Sjukt jobbigt det här med bussarna, men, men, jag hade tråkigt och kände att jag inte ville vara ensam så jag satte mig på bussen i alla fall och var framme i Göteborg någon gång 9 på kvällen dvs. jag hann inte till hemköp innan det stängde så gick till OK slösade 60 spänn på en jävla dricka och skitlite godis. Haha, jag är på dåligt humör atm. Men aja, det var en trevlig kväll osv.

Jaja, kom iaf hem vid 7 idag, nu mår jag lika kasst som innan jag åkte igår. Röv.

Ge mig bara det jag vill ha så håller jag käften sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0