Every time I meet you gaze my legs starts to shake.



Haha, Jesper är sämst på att ta kort, kolla skärpan.
Gillar btw att jag ser ut som ett jävla mongo på bilden<3
Och att Jesper ser ut som en tolvåring, haha!

Träffade i alla fall Jesperb0y, eller SnällJesper som han också kallas. Vi gjorde i stort sett ingenting alls, drev runt på stan.

Men imorgon ska jag först träffa Angelica och åka till krono, därefter ska jag till Linus där jag förmodligen stannar resten av helgen :3
Ska se ifall det blir något party också, ser dock inte ut så nu, men man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: SNYGGJESPER

JAG KALLAS SNYGGJESPER

2009-07-05 @ 19:22:20
Postat av: Frida

Ni är så söta så ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0