Every single heartbeat of mine takes me one single step closer to you.

Wösh, jag orkar inte. Orkar inte att jag hela tiden går emot mig egen vilja och mitt eget bästa. Detta suger svinhårt.

Annars har dagen i allmänhet varit jävligt seg, som jag skrev tidigare vaknade jag väldigt tidigt, tog mig sedan till bussen, därefter åkte jag med pappa och de till mellerud där vi skulle käka middag osv. Det var seriöst svintråkigt, trodde att jag mer eller mindre skulle avlida, satt typ och pratade med min syster hela tiden vilket jag ungefär aldrig gör i vanliga fall. Men, men. Kvällen tog slut och vi åkte hemmåt... Jag börjar tröttna ganska mycket på att resa nu, har åkt buss/bil hur mycket som helst senaste veckan. Så segt med bussen till Göteborg (längtar oerhört mycket tills tågen börjar gå igen), i alla fall när man åker själv typ varje dag. Tycker fan att Göteborgarna och alla ska komma hit istället... Inte för att jag typ någonsin tar hem folk av vissa anledningar, men ändå!

Btw så tycker jag att Jesper bör komma hem nu, eftersom han är den jag brukar berätta typ allt som händer för, och jag känner att jag behöver rensa mina tankar just nu.
Som de flesta av mina nära vänner vet så litar jag inte på en enda människa i hela världen, men skulle jag vara tvungen att lita helt på någon skulle det nog vara Jesper. Haha, hoppas han läser detta när han kommer hem D:

Nu ska jag i alla fall duscha, känner mig redigt ofräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0