Do you feel better now? As she falls to the ground.

Även denna natt var jobbig, svintrött, men lyckades efter ett långt försök somna vid halv 4, men vaknade halv 5 och kunde inte somna om. Sög, låg jag bara och försökte sova till någon gång vid 8 då jag äntligen lyckades somna, vaknade sedan runt 13.00 igen av ett sms av Angelica. Bäjs.

Verkligen haft jättetråkigt hela dagen, suttit lite på msn osv. Men ville inte gå ut i spöregnet. 
Är så jävla trött på att sitta framför datorn just nu faktiskt, uh, men nu ska jag i alla fall bara klä på mig och sedan dra ut för att möta Angelica. Nice.

Lyssnar på Face down - The red jumpsuit apparatus, igen, var ett tag sedan nu, på ett sätt älskar jag låten och på ett annat sätt hatar jag den. Kommer och tänka på så jobbiga minnen och mår allmänt dåligt av den, samtidigt som det är en skitbra låt för att den lyckas få folk att relatera till den, och när en låt är tillräckligt bra för att kunna styra känslor måste den vara bra.

Bye! Alla som orkar får smsa btw :3

If you want me you gotta chase me, I'm not gonna let it happen the other way around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0