Det är min tur nu.

Det är ljust ute, jag sitter här i sängen klarvaken utan något att göra.
Har på något sätt blivit besatt av klockslaget 06.18 då jag nästan varje dag kollat på klockan då den varit just 06.18, en tidpunkt då en normal människa helt enkelt inte bör vara vaken på, hel random ja... Men jag vet att ni gillar min randomness, allt ska inte behöva vara så jävla seriöst hela tiden.

Har senaste halvtimmen suttit och pillat lite med programmet Office OneNote, trevligt, visste inte att jag hade det på datorn förens nu men det kommer definitivt att hjälpa mig hålla reda på saker och ting, så jävla slarvig och glömsk som jag är.

Kom dessutom nyss på att min ekonomi har kraschat helt, inte bra, men ska nog sluta röka snart så det lär förhoppningsvist att ordna upp sig på ett eller annat sätt, bara att jag har sjukt mycket saker som bör inkasseras och inga pengar alls, ifall man inte räknar med enkronan jag nyss hittade på mitt golv det vill säga. Men wah, snart fyller Cassandra år och hon hoppas på lite cash då, vilket är ganska hopplöst att göra då jag inte vet vem jag skulle få det ifrån, eh.

Godmorgon, vad händer idag? Mina planer för dagen sket sig för ett par timmar sedan och som alla vet klarar jag inte av att inte ha något att göra, så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0