0618

Någon som kan gissa hur jag mår för tillfället?

Haha, igår dög, Angelica och X drog ganska snabbt efter vi kommit ner till stan, men jag hittade Linus och Ester-Lee som jag spenderade resten av kvällen med. Minns väldigt lite av det vi gjorde, men vi typ drog runt i stan och Linus skämde ut mig inför allt och alla man kan skämma ut sig inför. Fast jag var nog inte bättre själv, höhö.

Haha, stan blev tråkigt så vi skulle dra till Dead by April som spelade i folkets park, där i kön hände en del grejer. I alla fall, efter att ha stått i kön ett tag får vi höra att de inte släpper i mer folk, så vi tänkte gå och kolla ifall det hände något i folkets park, men på vägen dit ser vi att de smugglar in folk under staketet dit DBA spelade, inte för att vi kollade på dom eller något. Men ändå, haha! Det var där allt folk var.

Därefter följde jag Linus till bussen där han fick nya vänner och jag drog mig hem. Stannade inte ute så länge för att det var kallt och jag blev trött och hade ont i ryggen om jag minns rätt. Mamma var inte jätteglad för att jag kom hem full men whatever. Jag blev i alla fall inte tagen av polisen och tur är det.

Jag la mig och smsade med en massa folk men somnade ganska snart, sov till 06:18 då jag vaknade av törst, hämtade vatten och en bulle och hade därefter tänkt att somna om, men icke, nu har jag gett upp på att försöka sova på ett tag och sitter framför datorn istället.

Jag mår så sjukt äckligt dåligt just nu, bakfull ftw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0