Wow... jag har tråkigt...

So föreläsningar är så jävla tråkigt, eller mja, bättre än typ matte eller alla lektioner med strutsen.
Men Frida sitter längst fram och ser riktigt koncentrerad ut. Hon är nog en av de enda som lyssnar tbh. Pluggheeest!
Tror att det hamnar om Judar eller något iaf...

Tidigare hade vi idrott, det är seriöst tortyr.
Faaan heller att jag tänker gå på idrottslektionerna på gymnasiet... Hell no!
Jag kan ju lika gärna gå kvar nu och få mitt jävla G, men sen... fuuuck no!
Sitter ju ändå och kollar på och är allmänt rädd för bollen eller för att någon ska tvinga mig vara med.

Angelica är allmänt seriös och sitter och oseriöst leker med liquify funktionen i PS. hähä!

Frustrerande att inte ha cigg... köper efter skolan... men men... nu ska jag väl återgå till lektionen... eller ngt XD


Kommentarer
Postat av: F-hest

Tönt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0