Dawn

Jag skrev ett blogginlägg tidigare idag som jag glömde ladda upp, förlåt för det, haha!
Men iallafall, hade musik hela förmiddagen, låten vi skrev själva sket sig, inspirationsbrist u know.
Så vi ska spela Robert Pattinsons låt 'Never Think' istället! Fan vad nice.

Klockan är nu 03.40 och jag sover fortfarande inte.
Har muntligt nationellt prov i svenska 8.30, därför borde jag fan sova nu...
Det står mellan att inte gå och lägga mig alls, eller att sova ett par timmar... tror att jag ska sova, men då kommer jag bara att bli ännu tröttare på morgonen.

Större delen av dagen har gått åt till gymnasietänkande, fyfan vad hemskt det är!
Var på öppet hus på Cybergymnasiet idag, det verkar riktigt chill och jag har bestämt mig för att gå där.
MEN!... MEN!! Sedan kom jag på att eftersom det ligger utanför min kommun så kan jag inte söka dit på 'det vanliga sättet' utan måste skicka in någon jävla blankettansökning, OCH, det är lite försent för det nu... Men jag ska försöka lösa det imorgon då min mor ska ringa runt lite och kolla hur det står till osv.
Det måste fan gå på något sätt, mamma ska förmodligen åka personligen till cyber på fredag då hon ändå jobbar i GBG och det känns som att det är större chans för min ansökan att komma in i tid då än att förlita min på den jävla posten...

Så... ja! Känns förjävligt och jag är stressad som fan! Jag hatar sådanahär situationer då jag bara sitter och oroar mig trots att jag vet att jag inte kommer att kunna göra något åt det här förens imorgon.
Ångest!

Nu sitter jag i alla fall hemma hos Angelica, hon sover och jag sitter och chillar, men att jag går och lägger mig nu verkar som en ganska bra idé... Fast att jag känner mig lite frestad att lära mig Rob's låt på gitarr atm... Men vafan! Nu måste jag lära mig att prioritera här!

Kvällen/natten tillbringades genom att Angelica och jag pratade med ngn Olle i telefon i ett par timmar, jag 'wannabe growlade' på balkongen och med Tetris. Så ja... det har väl funkat...

Nu ska jag borsta tänderna och sedan försöka sova! Goodnight!

Btw: Jag är assur och vägrar fortsätta läsa Breaking Dawn då hon hoppade över att skriva scenen som jag längtat i alla 4 böcker efter... FAN!!
Kan tyvärr inte skriva vad eftersom Frida läser min blogg, och hon skulle absolut hata mig ifall jag spoilade...
Fast jag vet att jag kommer trots min förmodan att fortsätta läsa imorgon...

... Haha fan vad långt det här blev...
Men en bild till alla er som inte har något liv... och er andra...


Kommentarer
Postat av: F-ella

JA DET SKULLE JAG!

Eller, nä, jag kan inte hata dig (fan!) nej men seriöst, jag skulle vara allmänt frustrerad och så skulle jag nog klappa till dig och gå runt och vara deppig jättelänge, det är många cola zeros du får köpa åt mig innan jag förlåter dig helt. :P puss!

(hehehe, jag skriver aldrig puss så jag kände att NU är tillfället, liksom :P)

2009-02-01 @ 01:14:49
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0