Fagått

Ditt namn (fullständiga namn)? Cassandra
Födelseår? - 1993
Hur Lång är du? - 1.70+
Spelar du något instrument? - Gitarr
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - Nej
Är du hungrig? - Nej
Vart befinner du dig just nu? - I min säng
Biter du på naglarna? - Händer


Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Svarta
Är du bra på? - GTA!
Har du några husdjur? - Nej
Vem är snyggast? - Jag

Vem vet mest om dig? - Vet inte, ingen typ. Berättar aldrig spec. mkt för folk längre.
Vad vill du ha just nu? - Dig :*
Ditt mål i livet? - Har inga
Rädd för? - Väldigt mkt tbh.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - Vet inte
Har du körkort? - Nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Vet inte, /careface
Pepsi eller Coca cola? - Cola! men pepsi är godare... Fast cola kommer alltid att vara coolast.
McDonalds eller Burgerking? - BK!
Sjunger du? - Noes
Vad har du för skostorlek? - 39-40
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - Nej
Vill du gifta dig? - Tror inte det, beror på omständigheterna
Kommer du överens med dina föräldrar? - Oh no!
Din hårfärg? - Brun
Skorna du hade på dig idag? - Uhm...
Grönan eller Liseberg? - Liseberg, närmare
Vad sover du i? - t-shirt, trosor och oftast ngn form av byxor eller shorts
Kläder du har på dig? - trosor, t-shirt
Favorit kläd märke? - Din mämä!
Favoritårstid? - Sommarn!!!!!!!!1111oneoneoneone
Favoritmat och dryck? - Kuk med sperma!
Nej men... pizza eller kinamat med öl!
Hur svarar du i telefonen hemma? - Svarar aldrig i hemtel. Men när jag väl gör det blir det "Hej det är jag"
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer
Sov du ensam inatt? - Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse?- Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Samma som nu på ett ungefär, inget alls

Vad var det senaste någon sa till dig? - Godnatt
Vad är det för väder hos dig nu? - Svinkallt!
Godaste glassmaken? - Ehm... orkar inte komma på det nu
Sover du tungt? - Oh no!

Druckit idag? - Pepsi max, flera liter juice, flera liter vatten.
Drömmer du mardrömmar? - Ja, när jag väl somnar så djupt att jag drömmer... ja
Ätit idag? - Godis

Favoritklädsel? - Vet inte
Vad ser du om du tittar till höger? - Vägg, fönsterbräda med massa skit på.
Favoritgodis? - Choklad
Hur många kuddar sover du med? - 2-3
Längtar du mest efter just nu? - Sommarlovet
Vad väntar dig om 10 år? - Förhoppningsvis ett bra jobb och ingen graviditet eller barn.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Mitt luktsinne är cp. Men de luktar inget alls.
Saknar du någon nu? - Ja
Snus eller cigaretter? - Cigaretter fo sho!
Vill du ha barn? - Noes!
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nej, jag vill inte bli gammal
Är du snäll? - Nej!
Är du blyg? - Sällan men det händer att jag är.
Tycker du att du har fin dialekt? Nej
Har du spytt i nåns knä?- HAHA! hoppas jag verkligen inte!
Tycker du om fester? - Ja... beror ju självklart på festen. Men ja
Tycker folk du är snygg?- Ohja!
Är du modig? - Nej... eller jo ibland. När det gäller vissa saker ja.
Har du använt någon hårprodukt idag? - Ja0
Har du bråkat med någon idag? - Yep
Vad har du för planer till helgen? - Har inga planer än
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18. Orka lägre, springer runt massa fulla f13 som bett sina lameass p15 vänner köpa ut.
Skulle ändå få tag lättare på skit ifall det var 18.
Är du sugen på något just nu? - *någon
Är 50 cent bra? - Nej

Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Nej
En bra film? - TWILIGHT!
Vem får en kram? - Alla snygga :*
Vem får en puss? - Alla snygga :*
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Sprit, cider, vin eller öl? - Sprit
Kan du baka bullar? - Ja, med recept iaf

Bläck eller blyerts? - /care
Katt eller råtta? - /care
Hund eller katt? - Hund
Vad såg du senast på tv? - Kommer inte ihåg, det var så tråkigt att jag somnade
Gillar du din pappa? - Nej


Åh ja, jag har tråkigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0