Update!

Tja! Tänkte bara säga att jag lever osv!
Läst en del, men nu är Linus hemma hos mig så jag är social och sitter framför datorn istället.
Hö-hö-hö.

Dagen började med att jag gick upp skittidigt för att ta bussen till stan där jag sedan var tvungen att vänta i ungefär två timmar på tåg till gbg.
Mötte Angelica och Xisco på tåget också! Näjz!
Sedan mötte jag Linus då vi åkte till munkebäck och skulle köpa cola och cigg!
Men horgubben nekade mig cigg! : <
Så vi gick och köpte vanilla coke, root beer och godis istället!

Sedan kom vi till Trollhättan där vi åkte till krono och köpte istället,
Ännu senare träffade vi Frida i stan, chillade och åt på Max.

Nu slutligen är vi här i min säng och gör typ inget, min syster och hennes fjortis till vän har ockuperat Wii't så ja... vi väntar tills dom är klara med tanke på att jag inte ens klarar av att vara i samma rum som dom utan att få någon form av aggretionsutbrott.

Hejdå! Nu ska jag... göra ngt annat XD


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA root beer<3

2009-01-25 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0