Trött, sjuk, röksug.

Jag är så sjukt alldeles för trött för mitt eget bästa.
Usch, usch. Jag mår väldigt illa också, känns som att jag kommer att spy vilken sekund om helt.

Har fortfarande inte sovit ngt, försökte lite though. Gick inte speciellt bra.
Nu när jag slutar röka är det fan omöjligt att sova. Ångesten sitter uppe i halsen och gör mig påmind om hur gott det hade vart att gå ut och ta en cigg.
Men fan! Ska sluta på riktigt nu.
Och att den enda cigg jag har nu smakar skit, total shit. Worse than anything i've tasted before (smakar typ grillaska -.-") hjälper faktiskt lite... Ger mig avsmak. Men det reducerar ju inte nikotinsuget direkt, bara viljan att röka.

Jag är sjuk, förvirrad och trött.
Har inte vart ute på hela helgen typ pga. att jag sover under dagarna och är vaken då alla andra sover. Med undantag ifrån idag då. Då jag inte sovit alls, men jag är för trött för att gå ut, och för sjuk.

Ska vända på dygnet på riktigt nu i veckan, så att jag faktiskt kan gå ut nästa helg.
Och på tisdag ska jag till vårdcentralen och kolla mina näringsvärden för att se ifall det är där mina sömnproblem sitter, då jag tvivlar på det eftersom jag haft dessa problem så länge jag kan minnas och min kost har varit djupt varierat under mitt liv.

Mitt rum är typ 0 grader då jag har haft fönstret öppet allt för länge och det blåser sjukt mkt ute.
Men jag gillart, då jag alltid verkar vara för varm nu för tiden...

Men nu ska jag städa lite, sedan dra till bussen! Bloggar nog när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Emma

Rök inte! :o

2009-01-11 @ 18:51:57
Postat av: Emma

Rök inte! :o

2009-01-11 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0