Stress...

Horfittfranska, jag hatar det.
Upplevde precis en av de längsta timmarna i mitt liv, fy fan vad hemskt det är!
Och snart ska vi tydligen ha nationella prov i det också.

På fredag har vi frilufts/idrottsdag i Vänersborg också, vilket inkluderar volleyboll...
Så ja... jag tänker inte gå. (Suprise?) Eftersom det skulle bara innebära att jag blir antingen skadad eller rädd för att bli skadad och sätter mig på en bänk och chillar istället.
Så jag tänkte stanna hemma och läsa, kanske skriva lite också!

På torsdag ska jag ha Nationellt prov i Svenska också, talövning tror jag.
Inte så svårt, men det känns jobbigt ändå.
Sedan ska jag på öppet hus på Cybergymnasiet, vilket verkar som ett ganska bra gymnasium.

Men det känns lite stressigt nu, måste tänkta på gymnasium, nationella och sånt.

Fast nu måste jag fortsätta på NO'n.
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0