Sömn... inte riktigt min grej.

Åh, jag tror att det är något allvarligt fel på mig...

Igår(eller när det nu var?) när jag kom hem från skolan så somnade jag runt 4 av ren utmattning, jag sov till runt 9 då mamma väckte mig för att jag var tvungen att äta lol.
Well... sen somnade jag inte förens runt 12.00-13.00... Seriöst... Det är då man typ ska äta lunch.
Jag låg, utan att göra något alls, låg och tänkte, lyssnade lite på New Moon, mellan 05.00 och 12.00 utan att somna... Så gör inte normala personer.
Men nehe, det är då jag somnar.

Sen.. gissa när jag vaknar?
Om inte 20.00... Jag vaknade 20.00.
Det är inte normalt.

Jag borde fan flytta till en annan tidszon eller ngt för att jag flippar här.

Kommentarer
Postat av: F-ly?

Kom till USA med mig <3 :)

Det är den perfekta tidszonen för dig och mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0