Sjuk?

Hey faggåts!

Idag var jag på vårdcentralen, vilket var väldigt ogivande då vi inte kom fram till något.
Utan jag ska förmodligen få åka till Sahlgrenska och sova på sömnlabb, låter svinläskigt!
Usch, usch. Känns allmänt förjävligt...

Förövrigt är jag sjukt trött.
Fast jag vet att ifall jag somnar nu, så kommer jag att vakna om någon timme utan att kunna somna om,
Eller så kommer jag sova till typ 4. Och vad fan ska jag göra då?
Ja jo iofs, ska läsa Twilight.
Mamma beställde även Eclipse och Breaking Dawn åt mig idag <3
Åh mys!

Kommentarer
Postat av: F-aggåt

MEH HALLÅÅÅÅ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VARFÖR SA DU INGET OM DET I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU!!!!!!! DU ÄR EN FAGGÅT!!!!!!!!!!!!!! DIN JÄVLA FÅRHANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SKA FAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÖMNLABB?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WITH A BUCKET OF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MICKEY MOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KSÄNDRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(kiss)

Postat av: F-aggåt

JÄVLA FITAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KSÄNDRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÖMNLABB?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VARFÖR SA DU INGET I SKOLAN FÖÖÖÖÖÖÖÖÖER?!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FÅRSKINNSULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WITH A BUCKET OF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOOOOOOOOOUUUUUUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEVILLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

LONGBOTTOM!!



OMEDELBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKA TA MIG ETT SNACK MED DIG IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÖGONBLICKLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(kram)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0