Reality seems so far away.

Klockan är nu 09.13, jag har inte somnat än... ofc.
Så jag funderar på att gå och upp och göra mig lite kaffe, since there's no point in making an pathetic attempt for falling asleep. Hela min familj är redan vaken och väsnas som fän.

Btw så känns det som att jag lever i en värld så långt ifrån verkligheten. Som att jag tappat all kontakt med mig själv och saker runt omkring mig.
Jag måste fan komma ut, och träffa lite nytt folk och så, innan jag förlorar mig själv helt.

Har kommit en bit över hälften i boken 'New Moon'
Uppföljaren till Twilight, då jag är relativt besviken, den är bara deprimerande då Edward seriöst lämnar Bella med ett löfte att aldrig mer återvända, och tar alla bevis på att han existerat ifrån henne. Mer kanske jag inte ska avslöja då jag vet att flera av mina bloggläsare är Twilightfans som inte har läst New Moon yet. Men Edward är typ inte med ngt alls vilket är en stor besvikelse. Och man blir riktigt deppig då halva boken går ut på att beskriva hur mkt Bella saknar honom osv.

Wäh, wäh. Nu ska jag fortsätta med boken lol, måste veta vad som händer innan jag avlider.



Btw, det här med läsning och sånt är inte alls bra för mig, då jag bara lever mig in allt för mkt i boken och jag absorberar känslorna som beskrivs. Så nu går jag runt och känner som att någon som betytt allt för mig har lämnat mig, därför måste jag fortsätta läsa i hopp om att allt löser sig -.-"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0