Psykiskt påfrestande

Tjena bloggen!
Igår tog jag inte ens upp datorn ur väskan efter skolan, läste istället. Därmed ingen blogg.
Och idag hade jag musik hela dagen. Dvs. ingen dator.
Jag, Angelica, Jennie och Frida gör en egen låt i musiken. Den kommer bli så jävla ball!

Jag är så extremt jävla mätt, åt nästan en hel pizza förut, det tog ungefär 1.5 timme.
Wow, känns som att jag har en fotboll under tröjan. Men jag var så hungrig efter att ha städat i nästan 3 timmar. (Yeah you heard me! Cassandra har städat... länge!)
Fast... jag behövde ju egentligen städa hos pappa eftersom jag ska flytta... men så var självklart inte fallet.
Skönt att ha det gjort i alla fall!

Men det var riktigt psykiskt påfrestande då jag hittade massor med minnen från när min Far bodde hos Christina.
Eftersom jag aldrig fick någon direkt closure på den tiden jag faktiskt hade(trodde att jag hade?) någon form av trygghet här i livet, men så blev det inte.
Så när jag hittar födelsedagskort, brev och liknande ifrån Pappas förra tjej bryter jag helt enkelt ihop.
Min Far är ett svin! Men det tar vi en annan gång eftersom det skulle bli ett ganska långt inlägg, och jag vet inte ifall jag kan skriva det nu utan att bryta ihop igen. Det har tagit mig flera år att ens kunna prata om det med folk utan att tänka allt för mycket och bli ledsen.

Nu tror jag dock att jag ska ut! HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du får prata med mig om du vill :)

Jag är snäll egentligen :)



och ja, våran låt äger redan, och vi är inte enns klara! :P

2009-01-24 @ 02:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0