Panic!

Jag får panik!
Snart börjar skolan, jag vill inte.
Orkar inte plugga, orkar inte gå upp tidigt på morgonen...
Vill inte välja gymnasium, eller göra alla jävla nationella prov.
Pallar inte att vara stressad 24/7.
Fan! Jag orkar inte.

Kommer att bli skitsvårt att sluta röka nu när skolan börjar med, eftersom jag verkligen behöver cigg när jag är stressad... fan!
Men har bestämt att jag ska anstränga mig fedt mycket mer den här terminen än vad jag gjorde på HT.
Jag lämnade in kanske 5% av uppgifterna som jag skulle, lyssnade inte alls på lektionerna eller något.
Ska fan skärpa mig!

Det enda som ska bli kul typ är när vi drar till Berlin <3 Göttans!
Kommer bli underbart!

Annars kommer terminen bli lång och suga hårt... I guess...
Om jag inte får sömntabletter kommer jag fan att bli utbränd.

Längtar som in i helvete till sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0