Oh your such a fagått, can I blow you?

Wow, länge sedan jag bloggade, har inte tid. Kommer förmodligen inte ha tid att skriva så mycket nu heller då jag är extremt trött och vill hinna läsa lite innan jag somnar.

Iaf!
Igår var jag på öppet hus på munkebäck, det verkade som en ganska mys skola och jag kan verkligen tänka mig att då där ^^
Trots att det är mest tjejer i esmp-klasserna, och jag känner att jag blir lättare/bättre vän med killar. Hö-hö.

Aja, sedan idag så var jag i Göteborg med skolan.
Först var vi på museum, astråkigt.
Det var 4 olika föreställningar med olika teman. Och jag brydde mig inte direkt om något.
Sedan så satte jag och Angelica oss och spelade bordfotboll, jag vann 2/3. Förlusten berodde på att Frida och Jennie försökte störa för mig så mycket som möjligt. ( Ja Frida... nu är det meningen att du ska ta åt dig! )

Sedan hade vi fritid i ett par timmar då vi mest gick runt och chillade.
Jag och Angelica tog även en liten tur till kondomeriet, och senare träffade vi även Xisco och Robin.

Well, sedan var det dags för att faktiskt kolla på Mary Poppins!
Jag blev helt förskräckt då jag märkte att biljetterna var numrerade, och delades ut med namn på.
Men jag hamnade bredvid Anders, som sedan bytte plats med Frida.
Musikalen var riktigt ball måste jag säga!  Men ja... trött som jag var satt jag och skrattade mig igenom hela andra akten och påpekade saker och sa lamea små jokes till Frida. Tror inte att hon hörde hälften av vad jag sa meeen.

Jag gillar musikaler... Dom är så... Power! Och jag älskar sättet dom dansarna rör sig på.
Så det var riktigt värt!

Bussresan hem... inte lika nice.
Då jag var grymt irriterad på vissa personer... Trodde att jag skulle döda någon, men nej. Jag höll mig. Nog mest för att jag var så jävla trött. Sedan kom vi hem till stan runt 23.20 då jag gick hem och åt.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska läsa Twilight ofc, gnite!
Ska försöka blogga lite oftare och mer utförligt, att bara läsa om vad jag gjort är jag medveten om att det är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: F-ag

hehehe : "NEJ TÄNK OM HON TAPPAR PrPLYT NU CASSANDRA!! DÅ MÅSTE DOM JU SLÄPPA HENNE MED! HON KAN JU INTE FLYGA UTAN PARAPLYT! DÅ SKULLE DE JU INTE BLI AUTENTISKT!!!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0