Jag trodde att jag inte brydde mig längre...

Shit... Varför fortsätter jag att plåga mig själv såhär?
Lol, vissa saker vill man helt enkelt inte veta, och vissa saker bör man helt enkelt inte tänka på...
Men jag har för svårt för att släppa saker för att genomföra något av tidigare nämnt.

Aja, klockan är iaf typ 20 över 4. Jag sitter i vardagsrummet med Linus som spelar Wii,
Har jätteont i huvudet och det är möjligt att jag har feber, usch!
Imorgon efter Linus har dratt tänker jag bara ligga och vila och ta det lugnt.

Btw så börjar bdb störa mig något enormt, seriöst.
Fula randoms skriver och addar, orkar inte med folk som säger typ "ååh jag såg dig i stan idag<33" När jag inte ens har en aning om vilka de är? Vafän...

Haha, på måndag ska vi åka skridsskor med skolan, problemet är att jag inte har några skridsskor, och även ifall jag hade haft så kan jag inte ens åka.
Så... Den som typ promenerar med mig istället får en cigg fo sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0