Insomnia.

Okej, jag somnade aldrig, och eftersom klockan är 20 över 6, och alarmet går på om 10 minuter så är det ganska uppenbart att jag inte lär försöka igen.

Jag börjar känna mig som någon form av freak, 'hon som aldrig sover'.
Känns allmänt förjävligt för att vara ärlig. Riktigt förjävligt.
Nu har jag varit vaken i två nätter i streck utan att sova. Helt utan anledning.

Det känns läskigt eftersom att jag på något sätt slutat att känna tröttheten.
Som gått över till att jag bara har väldigt ont i ögonen, som är svullna at the moment.

Nu ska normala människor ha sovit runt 15-18 timmar... och jag har sovit 0...
Det läskiga är att det inte alls är första gången, men nu är det så annorlunda.
När jag är vaken såhär länge brukar jag oftast ha en anledning, som att jag mår dåligt över något.
Eller att jag är rädd för att somna. Men nu... när jag inte ville annat än sova så gick det... än en gång inte.

Att jag är vaken en natt i streck händer mig minst en gång varrannan vecka, men 2 nätter helt utan anledning händer inte ofta...

Aja, idag hinner jag i alla fall äta frukost, då det egentligen inte klassas som frukost utan någon form av middag.
Jag är verkligen jättehungrig!

Har btw läst klart New Moon och det är dags att beställa de andra 2 böckerna.
Den slutade underbart, och jag grät... Faktum är att jag grät i stort sett igenom hela boken.
Fast att jag blev som sagt, riktigt, riktigt besviken på Edward osv.
Men det löste sig i alla fall!  När Edward friade till Bella gjorde jag ifrån mig ett glädjetjut klockan 05.30 på morgonen, vilket förmodligen fick mamma att undra vafan jag höll på med.
Men... hon tror väl att jag drömde eller något : >

Aja, nu ska jag fortsätta fixa mig : >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0