Idk tbh.

Hej bloggen!
Ursäkta det tomma utbudet på blogginlägg nu men... lev med det!
Skulle faktiskt skriva igår men då funderade inte internet så jag la mig och lyssnade på Twilight som ljudbok i ett par timmar.
Even though att jag faktiskt beställt boken Twilight och uppföljaren New Moon som kommer inom 1-3 dagar.
Åh great! : D... Killar som Edward borde seriöst finnas i verkligheten. Då menar jag inte vampyrer utan mer personlighetsmässigt... och gärna utseendemässigt också ;)

Nu är jag relativt stressad, måste gå ut till bussen om ca.30 minuter.
Och jag är långt ifrån färdig och pappa tvingar mig äta först. lol!
Har inte ens frågat honom om pengar än... Hehe!

Men nu måste jag verkligen dra!
Ifall internet fungerar ikväll så lovar jag er ett till inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0