Hardcore

Haha, jag lovade er ett till blogginlägg igår, men det blev aldrig av. Först orkade jag inte och sedan glömde jag.
Börjar bli riktigt seg med att blogga nu faktiskt.

Aja, så här ser det ut iaf^^

Jag gick upp tidigt, alltså klockan 13.00 för att göra mig iordning och träffa Jesper.
Helt onödigt då jag faktiskt hade kunnat gå upp klockan 14.00 då han inte kom förens 15.30
Men, men ^^ ska inte vända HELT på dygnet nu när vi snart börjar skolan igen ;)
Vi tog iaf en kaffe på EspressoHouse och pratade lite. Göttans!

Sedan kom jag på att jag glömt min iPod hemma, så jag fick dra hem och hämtade den så att jag missade tåget. Men tog bussen som gick en kvart senare. Ganska mys ändå ^^

Träffade Linus i stan, gick till Hemköp och köpte massa dricka och lite godis!
Vi kunde ju inte gå på bion idag för att alla platser var typ uppbokade, men vi ska i alla fall gå imorgon istället. Och vi har reserverad biljetter och sånt nu! ^^, 

Sover hos Linus imorgon också eftersom jag missar tåget hem efter bion!
Men det ska bli nice!

Sedan vi kom hem till honom har vi inte gjort mkt alls, suttit och spelat GTA.
Skitkul! HAHA! jag är bäst på GTA fan <3

Nej men nu fan!
Nu ska jag återvända till spelet ;) vi är riktigt bra på det här,
Dödar massa horor och negrer för pengar och flyr från polisen.

Aja hejsvejs! Snart kommer Frida hem och det är jag Happy för ;)

Vi är hardcore
(bild från andra gången vi träffades <3 typ 2 år sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0