Hardcore x2

Haha, epic dag... nästan iaf XD
Vaknade klockan 13.00 av att Linus låg på mig och senare utav okänd anledning skrek 'räckäbäjs' direkt i mitt öra.
Haha! Det är sånt man får leva med när man är här ;)
Sedan fortsatte vi spela GTA återigen, köpte mat, åt, fixade oss och åkte ner till stan.
Vi var där ungefär 2 timmar innan bion, segt. Satt mest och snackade om hur fula alla var.

Själva bion var riktigt EPIC!
Har ju sett filmen ungefär 100ggr men inte i sådanhär kvalité! <3
Oh my god, Edward är en av de snyggaste i världen!

Haha, vi började dricka 'vatten' under bion, underbart!
Luktade inte alls... Men kul vare iaf!

Efter det gick vi av okänd anledning till nordstan där Linus köpte mat.
När Linus ätit klart gick vi till brunnsparken och märkte att bussen inte skulle gå förens om 21 minuter!
Det var minusgrader och jag höll på att frysa ihjäl, men men ;)

Och sedan vi kom hem till Linus runt 00.30 och vi har (suprise) typ bara suttit och spelat GTA.

Haha, men nu ska jag fortsätta spela! Bye guys! :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0