Godmorgon... eller något

Efter att ha varit vaken i 2 dygn bestämde jag mig för att sova när jag kom hem ifrån skolan igår, and so I did.
Somnade runt 4, och sov oavbrutet(till min stora förvåning) till 11 då jag insåg att jag hade över 10 olästa sms.
Är det inte lustigt det här? Att man alltid får sms när man håller på med annat eller inte vill smsa, men när man har tråkigt är det minsann ingen som skriver.

Aja, runt 11 hade jag ju då sovit runt 7 timmar, vilket är riktigt länge, så jag såg ingen poäng till att sova ngt resten av natten, trots att jag vet att jag borde ta igen sömn jag helt enkelt inte sovit. Men jag orkade inte.
Så jag lade mig och chillade, kollade på twilight, tog mig en macka osv.

Sen klockan 5 på morgonen fick jag för mig att göra min NO-läxa som är tills idag.
Haha, riktigt slarvig blev den och jag fick aldrig riktigt in något i huvudet, men, men.
Huvudsaken är faktiskt att den är gjord. Kan ju inte missa första läxan på terminen när jag lovat mig själv att göra i stort sett alla.


Men nu är klockan 6 och jag tänkte hämta ett glas juice och sedan börja göra mig iordning :>



Gmorning world! Bjuder på en bild eftersom det var länge sen... ska bli bättr med det, jag lovar... typ (A)

Kommentarer
Postat av: F-jajda

åh, jo.. Mycket lustigt, mycket lustigt....(fyra dramatiska punkter)

Postat av: F-jajda

åh, jo.. Mycket lustigt, mycket lustigt....(fyra dramatiska punkter)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0