GNITE!

Åååh, jag har fortfarande inte somnat och klockan är 06.30.
Alltså det exakta klockslaget min väckarklocka kommer ringa för sista gången på imorgon.

Fyfan vad hemskt! Jag vill inte.
Har suttit vid EC i ett par timmar, och innan det hade jag lite roligt med Angelica's YouTube account då hon hade glömt att logga ut ifrån hennes dator, så jag satte lite kassa videos på favoriter och skrev ett lite halvkul mail till henne ifrån hennes egna acc. Mer vågade jag inte göra, med tanke på att hon förmodligen skulle bli grymt sur då.
Ganska festligt, hoppas bara att hon inte läser min blogg då allt det roliga är förstört.
Vill ju att hon ska tro att det var hon som satte 'The Jonas Brothers' och TH på favoriter i sömnen, att hennes undermedvetna gillar't!

Usch, nu är jag så trött så att jag inte har den minsta aning om vad jag pratar om.

Godnatt! Tänkte ta och lägga mig och iaf försöka sova nu.

BTW! Frida kommer hem idag, (den 7de)
:D:D

Kommentarer
Postat av: F-back

"Ganska festligt" jag måste säga att jag instämmer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0