Gmorning fuckfaces!

Åh gmorning.
Vaknade 8.15 imorse, hade glömt att ställa klockan.
Jag kom på att jag hade gympa första lektionen 10.00... Jag avskyr all form av idrott.
Så jag drog snabbt fram datorn och insåg att jag skulle få gå ca. 5km i minusgrader, med min väska som väger över 10kg för att komma idrotten som jag hatar.
Nej! Så jag tänkte att jag drar till skolan efter lunch eller så.
Men nehe! Då smsar Jennie och säger att vi ska sitta i klassrummet och chilla fram tills vi börjar igen.
Well! Bättre än idrott iaf!

Nu sitter jag och Jennie och chillar i grupprum, lunch om 40 minuter.

Btw, Jag har aldrig tofsar.

Kommentarer
Postat av: gaystyle

hej hopp!

2009-01-16 @ 11:18:27
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0