Framtida bostadssituation.

Idag var jag och kollade på huset jag ska flytta till, haha missade gympalektionen pga. det <3
Iaf, det var helt okej, skitstort vardagsrum osv.
MEN! Självklart ska dom ge mig ett av de minsta rummen, och inte ens det jag vill ha av dom, eftersom pappa och Åsa redan 'paxat' de 2 stora.
lol?
Och pappa vill inte ens ge mig nyckeln till mitt rum så att jag kan låsa -.-"
Och! det suger, för att vi är typ, surrounded by houses, så det är ingen privacy på gården heller.

Wäh this sux!
Kommer vara samma skit som att bo där vi bor nu, bara större, men det lär jag inte utnyttja ändå eftersom jag bara är inne i mitt rum hela tiden.

Btw, har fortfarande inte bestämt ifall jag ska bo hos pappa on full time än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0