Fitta

... Jag sover fortfarande inte... 3 timmar och 45 minuter tills jag ska upp...
Även ifall jag skulle somna nu, skulle jag ändå bara få knappt 4 timmar sömn.
Vilket är alldeles för lite om man tänker på att jag inte sovit ngt alls inatt... eller igår natt eller vafan man nu säger.... I dont really careface... im too tired... I need sleeeeep... Jag hatar det här...

Då tänker ni väl typ att jag inte ska sitta vid datorn så att jag somnar lättare.
Ni tror inte jag legat i sängen i typ... 4 timmar nu utan att somna, utan att göra ett piss.
Men musik, utan musik, med läsning och utan.
Det går fan inte! Är jag inte trött så är jag inte...
För jag är inte trött, jag är utmattad...

FITTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0