Fagott är mitt favoritinstrument

Wow, det är riktigt för att citera Jennie "bajskallt" ute.
Holy shit! Man fryser ju ihjäl.

Var iaf på Strandgatan och fikade med Jennie, mys!
Haha, det satt folk och spanade in oss, men to be honest så är jag inte mycket för att bli inspanad av folk som är 25+
Och 51spänn för kaffe och cheesecake? Rena rama rånet! Höhö.

Ska nog lägga upp lite bilder snart, börjar fan bli dags nu!
Bara för att bevisa hur roligt man kan ha det i skolan ibland x)

Men nu ska jag dra och ta mig en lååång varm dusch.

Avslutar med ett citat ifrån Jennie.
*Jennie visar en bild på mig och Angelica i hennes mobil*
- Kolla! Där sitter Angelica och är sådär jättesöt... Och så kommer du där bredvid...

Hon är elak! :(

<- En fagott!

Kommentarer
Postat av: F-LOYD

HAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAA!!

Aaaah, Jennie där slutet alltså.. Hahaha.. Det var kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0