Ett till jävla blogginlägg :)

Oh hello,
Jag tänkte att jag tar och skriver ett jävla blogginlägg nu här på morgonen när jag har sisådär 15 minuter över, sedan måste jag börja packa ner och fixa klart håret osv.

Helgen var iaf nice!
Kyla, vin, cigg, sanning eller konka, mat, källare, GTA, och huvudvärk sammanfattar nog det mesta! (Y)

Men nu är det en ny vecka, och jag är redan stressad eftersom jag inte börjat på en enda av läxorna än.
Gör nog matten som är tills imorgon ikväll, och resten imorgon och på Onsdag, då jag inte orkar göra mer än en läxa per dag. (SHOOT! Jag kom på att jag har Franskaläxa tills imorgon... Jaja, sen när jag har börjat bry mig om Franskan?)
Jag har egentligen förvånandsvärt höga betyg med tanke på min inställning måste jag säga, haha!

Låten just nu är lätt; Never Think - Robert Pattinsson.
Jag vet, jag brukar inte lyssna på sånt, men den är riktigt underbar måste jag säga!
Förövrigt så gillar jag i stort sett nästan hela Twilight soundtracket tbh! Grrreat!
Hoppas Muse är med igen i New Moon!

Fan! Jag ska försöka langa lite random bilder sedan i skolan, länge sedan, men det är bara för att Jennie aldrig skickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0