Do you like dreaming about things so impossible?

Tänkte bara säga att jag är hemma och att jag lever!

Åh, vad trött jag är... vet inte riktigt varför. Har ändå sovit 4-6 timmar varje dag denna veckan, några få dagar ännu mer.
Somnade på bussen från Göteborg men vaknade snart av ett sms.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha, och sedan lägga mig i soffan där jag motvilligt med tiden somnade. Vaknade återigen efter en betydligt längre stund av ett sms. Haha, jag hatar att jag vaknar så jävla lätt... har inte ens på ljudet.

Nu tänker jag bara ligga i sängen resten av natten utan att göra något alls.
Imorgon ska jag kanske träffa Jesper som jag egentligen skulle träffat idag, men det blev aldrig av eftersom jag kom hem runt 7 och var übertrött.

Men det har vart riktigt trevligt hos Linus iaf ^^ Bion var bäst och GTA har vart mys!
Haha! Emma ringde alldeles nu och kallade mig och Linus för nördar :O
Bara för att vi lirat GTA i 21 timmar sammanlagt på 3 dagar!

Men puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0