Chicken Nuggets

Wow, So är så jävla boring, har skrivit runt 2st A4 bara med anteckningar från en föreläsningar om WW2.
Nu har jag liksom gett upp... Jag har jätteont i magen, och nu är det bara 10 minuter kvar tills lunch...
SUCKS!

Frida är riktigt jävla nördkoncentrerad.

BTW! NEW MOON KOMMER UT PÅ BIO 20/11!!!!

Och jag läste ut Eclipse igår, haha helt sjukt.
HATAR JACOB BLACK, srsly.
När jag är mitt uppe i det mest spännande märker jag hur extremt yr jag är, allt blir suddigt och kan kan inte läsa.
Så jag lägger ifrån mig boken och upptäcker vad felet var, jag hade slutat andas. Det hade tydligen varit så extremt spännande att jag glömde att andas. LOL!

Nej, nuärelunch! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0