Breaking

Sååå! Nu har jag då äntligen sökt in på de gymnasierna jag ville och jag hoppas verkligen att allt blev rätt nu.
Cyber som förstahandsval, munkebäck som andra och sen till sist MÅG som tredje.
Är jättenervös för att få veta ifall jag kommer in eller inte. Även fast kvinnan på cyber sa att jag skulle komma in med mina poäng. Men det är en mardröm för mig att få börja på måg, usch, usch, usch!

Jag är skitnervös för att mina betyg ska gå ner nu! Speciellt NO- och SO-betygen.
Ska faktiskt börja plugga nu igen... Snart, ska bara läsa ut 'Breaking Dawn' först, vilken jag i för övrigt är jättebesviken på av ett antal anledningar, ju längre jag läser desto värre blir det.

Jaja, nu har min syster varit och köpt godis åt mig så jag ska lägga mig och läsa.


Btw, I'm so fucking awesome tbh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0