Äntligen fredag!

Äntligen fredag!
Har inte direkta planer för kvällen än, men ska förmodligen fika eller liknande med Jennie!
Kommer förmodligen vara ensam hemma resten av helgen även ifall mamma försöker att skicka iväg mig till pappa av just den anledningen.
Skönt med föräldrar som litar på mig!
Men sedan den gången hon kom hem när jag var på balkongen och rökte så får jag inte vara ensam hemma längre stunder! Haha. Som att jag tar varje chans att röka hemma jag får eller, går hellre ut tbh... Även ifall jag håller på att sluta nu! Orly!

Tja, ser ut att bli en ganska chill helg, inte några riktiga planer, men orkar ändå inte göra speciellt mycket.
Helt vill jag bara ligga och läsa. Men känner mig så tråkig och patetisk då. Haha, men men. Vad ska man göra.
Måste ändå skriva och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0