Åh <3

Åh, jag kom nyss på att det var relativt länge sedan jag bloggade sist.

Men såhär står det till iaf,
- Jag och Angelica hade ganska mys igår kväll fast att det inte blev ngt direkt 'festande', vi kollade faktiskt på Twilight och då kan det inte bli fel ;)
- Min iPod fungerar igen!! <3 Batteriet tog typ slut, så jag kopplade den till datorn och då startade den som vanligt.
- Imorgon ska jag först upp tidigt för att träffa Jesperb0y
- Sedan tar jag tåget 16.31 för att åka till gbg och träffa Linusb0y då vi ska se... TWILIGHT PÅ BIO!!! <3 omg... finally!... fast det fanns tydligen inte så bra platser kvar, så vi kanske ska kolla på lördag istället ^^
- Jag ska gå och äta nu.

Hejsvejs! skriver mer snart!

Kommentarer
Postat av: F-lorida

Hehe! I just saw it!

OH

MY

GOD

!!

!



Yeah, it's THE BAOMB! (hehe) Oh yeah!! yeah!! yeah...

It was, grrreat.. :)

2009-01-02 @ 06:18:29
URL: http://btwjagkanintevickpastortan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0