God kväll folket!

Till att börja med kan jag ju säga att folk som tycker att jag whinar eller allmänt stör sig på att jag är ganska öppen på min blogg behöver inte ens läsa den. Ville bara ha sagt det, inte för att detta kommer att bli ett whinigt inlägg.
Btw, jag tycker inte att jag är sådär jättetjock... eller jo. Men det har inget alls att göra med att jag allmänt äcklas av mat att göra.

Idag har vart ganska trevligt ^^ Försov mig dock, så ett tips till er alla; Förvänta er inte att vakna av en väckarklocka när ni sover med öronproppar!
Drog mig i alla fall till slut ner stan där jag mötte Angelica och Jesper. Vi i stan en stund, där vi prompt var tvungna att tygla Jespers aggressioner för att inte skapa vidare problem.
Efter det gick vi i alla fall hem till Angelica för att kolla på 'The Butterfly Effect' (som förövrigt är den andra bästa filmen genom världens filmhistoria!) men inte ens efter halva filmen var Jesper tvungen att gå.
Men jag sitter i alla fall kvar här ^^

Bloggar förmodligen senare ikväll när jag kommer hem! Tjoflojt! :)


Bifogar även en bild på en minigris, en sådan som jag och Angelica ska skaffa och döpa den till Ed-Ward.


Kommentarer
Postat av: FittFrida

Vadan dessa aggressioner? :O hör av dig när vi ska ha filmkväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0