Drink the cyanide

So-provet gick skit, men jag orkar inte bry mig för att vara ärlig...
Orkar inte bry om något just nu, mitt jävla musikarbete ska vara inlämnat imorgon och jag har knappt börjat... Behöver dock inte skriva mer än 1-3 sidor.

Jag vill bara ha helg! Hade planerat att stanna hemma imorgon då jag har franska i typ 2 timmar!!! Men måste spela in en grej i musiken så... Jag måste alltså gå dit, missar dock en del av franskan vilket är jävligt skönt. De lektionerna gör mig så oerhört frustrerad så att det är inte sant.
Låt mig sova, chilla, ligga och spela, festa, vad som helst bara jag slipper allt skolarbete.
Har ett stort och viktigt NO-prov på tisdag som jag inte har pluggat något alls inför, så nu vet jag vad helgen kommer gå ut på. Nej, kommer självklart säkert göra annat också... Men ändå, delar av helgen.

Slutar röka på söndag, känner att det kommer bli riktigt jävla svårt då jag har varit ständigt röksugen de senaste dagarna. Från börjar var jag 100% säker på att jag skulle klara det... Men nu vet jag faktiskt inte riktigt. Ångesten stiger och jag känner att rökning är det jag behöver nu! Men! Jag ska inte ge upp, jag ska sluta! Bara att jag har tappat all motivation, kommer inte ens ihåg varför jag skulle sluta ifrån första början... Ser inga anledningar till att sluta bortsett ifrån att jag lovat mig själv och alla andra.

Jaja, jag är röksugen, hejdå, nu ska jag skriva på mitt musikarbete och sedan kolla på 2.5 Men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0