Dreams, I hate them...

I natt drömde jag för första gången på jättelänge, och inte bara det att jag drömde, jag kom även ihåg stora delar av drömmen som i sig var jättekonstig.

Det började med att Jag och Angelica skulle till Metaltown, som tydligen var i Västra Frölunda och man skulle tydligen tälta mellan de två dagarna(som i min dröm hade typ 4 nätter, haha). Xisco var också där med hade inte så stor roll i drömmen, haha.

Ungefär 1 timme innan Dir En Grey skulle spela fick Angelica för sig att vi var tvungna att åka och hämta något i Angered, jag fattade ju direkt att vi aldrig skulle hinna åka dit och tillbaka innan diru skulle spela, och ifall vi skulle det så skulle vi aldrig lyckas komma in framför säkerhetsstängslet utan få stå hur långt bak som helst ifrån scenen.
Så vi gjorde det, och kom försent till diru. Men Angelica ville inte ens kolla.
Vi gick till Deathstars(som tydligen också skulle spela) loge istället. Vi fick gratis t-shirtar och massa sånt, det hela var jättekonstigt.
Helt plötsligt skulle en av medlemmarna gå ner till källaren genom någon lucka i golvet, här kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände, men helt plöstligt var denna medlem död, och huvudet var liksom på golvet och resten av kroppen var nere i luckan. Det blödde sjukt mycket ur mun och nacke och det gick fram för mig att han hade brutit nacken.
De resterande bandmedlemmarna brydde sig knappt, skrattade och några av de "råkade" t om trampa på hans huvud. Detta gjorde mig väldigt obekväm så jag drog med Angelica därifrån efter en stund.

Sen hände massa mer grejer, och Angelica var jättekonstig och sa att hon hatade mig, och jag fick inte sova i vårat tält därmed så försökte jag att ta tåget hem för att sova där, men det slutade med att jag sov i extrem kyla och lera på en gräsmatta.
Sen när jag kom tillbaka till festivalen så satt hon och skrattade med Xisco och ignorerade mig helt. Jag upplevde en extrem känsla av svek. Och jag undrade varför hon varit min vän i så många år om hon ändå skulle svika mig nu.

Då skulle Slipknot spela, så jag gick fram till Angelica för att fråga ifall hon ville kolla på dom med mig, hon svarade inte ens, så det fick jag göra själv. Under konsären så ramlade jag i moshen, men jag såg ingen anledning till att resa mig upp, ingen anledning till att göra ett försök för att ta mig ifrån smärtan.
Så det slutade med att jag låg kvar där, blev nedtrampad och tillslut så dog jag.


Wow, vad långt det blev, men hoppas någon orkar läsa hela, för denna drömmen säger ganska mycket om mig och hur jag är egentligen fast att det är väldigt flummigt skrivet. Så ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0