Konstruktiv kritik

Hejsan hoppsan, efter många timmars skolarbete tycker jag faktiskt att jag kan unna mig att skriva ett blogginlägg.
När jag skrev klart min labbrapport gick jag ut en stund och Angelica höll mig sällskap via telefon.
Ni ska bara veta hur kallt det är här ute! Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl då jag inte har någon som helst känsel i fingrarna till slut.
Kom i alla fall slutligen in levande och satte mig och skrev en halv sida med "konstruktiv kritik" till min NO-lärare angående den dåliga utlärningen på NO-lektionerna i skolan. Haha, det kommer bli pinsamt att träffa henne då jag inte gjorde annat än att klaga på hur dåliga lektionerna är (jag vet att ungefär i min skola håller med om detta så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara personen som framför detta till läraren)

Imorgon blir det av till överby då jag tänkte införskaffa mig nytt hårvax och spray, kanske även någon parfym eller liknande. Måste upp tidigt imorgon för att ta bussen intill stan dock. Men kan inte vända på dygnet hur mycket som helst : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0