Man ska inte 'festa' när det är vinter :(

Haha, vet inte ens vart jag ska börja.
Gårdagen var helt sjuk... typ. Kommer dock ihåg långt ifrån allt.

Men jag tar det kortfattat eftersom jag inte har ork att skriva speciellt utförligt.
Det började med att jag och Linus var ensamma hemma hos honom, senare kom även Emma.
Vi fick lite för mycket att dricka, så efter en stund av confessions, telefonsamtal, dålig musik, shots och sjungande så gick vi ut.
Och FYFAN vad kallt det var (tyckte jag i alla fall fyra timmar senare...).
För att vara ärlig så vet jag inte vad vi höll på med, vi var hemma hos någon som hade 15års fest, då kom typ hennes mamma hem och Emma ramlade i trappan, sedan var Linus och hälsade på någon som hette Fredrik och hade en hund(?). Skoj... eh!
Jag har inte sett så extremt hemsk ut på länge. Det var för fan snöstorm ute! Och jag kan ju berätta att jag ramlade ett antal gånger i snön! (som jag tydligt kände av när jag vaknade nästa morgon)

Till slut kom vi i alla fall tillbaka hem till Linus en bra stund efter midnatt... Tror jag iaf... Då Linus typ började bråka med sin moder (som också var full) Och sprang därifrån och påstod att han blivit utkastat. Följde dock inte med honom då jag visste att han skulle komma tillbaka och att jag skulle dö ifall jag följde med ut i snön igen. Så jag satte mig och pratade med hans mamma istället. Bråkade även senare med min mamma. (Men jag har ingen aning om vad jag sa, bara att hon inte verkar speciellt sur på mig just nu)
Efter mkt grejs så kom iaf Linus tillbaka med var bitchig som fan. Sur utan anledning osv. (Som han alltid håller på när han druckit med andra ord.)
Under tiden han hade varit borta på så hade han tydligen hamnat på någon fest med 20-30 åringar eller något(?!)

I alla fall... Det hände rätt mycket, men Linus var alldeles för sur för att låta mig sova med honom i hans säng, han ville alltså att jag och Emma skulle dela på en 80cm bred säng. Men vi kom på att vi skulle gå till hans brors gamla rum och sova där istället där en extra säng befinner sig. Jag och Emma somnade väl någon gång vid 04.00.

Runt 07.00 vaknade jag av att jag känner slag mot mitt huvud. Emma försökte väcka mig genom att slå mig med en kudde. Jag öppnade ögonen och det var som att jag önskade att jag aldrig vaknat. Så fruktansvärt bakis med andra ord. Jag trodde att huvudet skulle explodera och ögonen ville inte sluta svida. Jag fick anstränga mig för att inte spy och jag hade ont i HELA kroppen efter gårdagen. Men efter en del till slag och kraftiga ryckningar i min madrass så kom jag till slut upp. Märkte även otaliga blåmärken och att mina knän inte ville fungera normalt.

Spenderade resten av dagen tillsammans med Angelica och Xisco och nu sitter jag här framför min nyomformaterade dator och är allmänt sur på att jag inte har speciellt mycket musik.

Bläh!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha 17 årsfest annars men okej! xD

2009-02-23 @ 08:04:33
URL: http://bluebox.blogg.se/
Postat av: Linus

Gud vad kul fast fail den dagen var!

HAha!, och den festen var as ball!

2009-02-23 @ 13:04:28
URL: http://rosahallonfluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0