Tjolahopp!

Godmorgon folket, det blev ytterst få timmars sömn inatt då jag somnade runt 8 och sedan vaknade halv 12, antar att det är bättre än att inte sova alls. Kommer förmodligen att sova ungefär att sova lika lite idag då jag har svårt för att somna, men vaknar tidigt av att jag är hungrig och det är ljust ute.

Kvällen har i alla fall spenderats tillsammans med Frida och Angelica hemma hos Angelica ofc.
Den inkluderade; Björn Gustavsson dvd, youtube, cigariller, skratt, huvudvärk och magvärk.

Dock hade jag för ont för att kunna vara tillräckligt social, men, men.
Vi skulle i alla fall ta sista bussen hem, och vad gör den inte då om inte komma två minuter förtidigt så att vi missar den, men i tid för att vi ska kunna se den, hopplöst försöka springa efter den och bli utskrattade av ett gäng töntar?

Jaja, nu ska jag göra en guid åt smart-Frida i paint som tydligt förklarar hur man laddar upp youtubeklipp i sin blogg.

Kommentarer
Postat av: FittFrida

FYI, Det funkade inte! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0