Tiden drar iväg...

Mitt huvud är både tomt och fullt med påträngande tankar på samma gång.
Jag vet att jag tänker, men har inte en aning om vad jag tänker på. Det är som att min hjärna lever ett eget liv, haha.

Mitt liv står stilla och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Har egentligen inte tid att göra saker jag vill, med tanke på hur mycket skolarbeten jag har...
Jag vill supa! Behöver bara rätt tillfälle och rätt folk för att göra det. Helgen mby?
Vi får se, får ju faktiskt pengar på Fredag.

Det är inte långt kvar tills jag slutar röka heller, börjar få smått panik över hur det ska gå... Wish me luck?
Och samma dag som jag slutar(1 Mars) kommer jag även att flytta, och jag har inte ens börjat packa något alls!
Fan! Hur ska jag få tiden att räcka till? Hur lyckas tiden gå så jävla snabbt när jag behöver den?
Det känns som att jag sätter mig ner och helt plötsligt har det gått flera timmar. Vad fan gör jag egentligen?

Ew. Nu ska jag ta och plugga lite NO faktiskt...

Btw, Jag är hungrig... och vi har ingen mat hemma. Det kanske är något bra? Vill bli lika smal som jag var -07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0