This sux

Natten var lika förvirrande som gårdagens natt, jag vaknar hela tiden av att jag sätter mig upp och undrar vafan som händer. Skitjobbigt, sedan är jag vaken en stund tills jag somnar om igen. Så jag har ingen aning om hur mycket eller lite jag sov inatt.
Men jag tvingade mig själv ligga kvar i sängen tills ungefär 13.30 någonstans då jag helt enkelt fann det outhärdligt att ligga där i det starka "vårljuset" och ljudet från mina grannar och från tvn i rummet intill.

Sedan upptäckte jag att jag knappt kan prata eftersom min hals inte vill samarbeta.
Men idag tänkte jag bara ligga hemma och chilla, vila. Möjligtvis göra lite skolarbete eftersom jag ligger efter grymt mycket i skolan(!)
Har prov på författare och litteraturhistoria på torsdag, och sedan har jag någon jävla labb som jag skulle lämnat in för ett bra tag sedan, och utpå det så har jag flera hundra andra arbeten som ska göras.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med skolan imorgon, går nog dit fast att jag skiter i idrotten (som jag hade gjort ändå eftersom att det är simning) eller så bara allmänt går jag dit efter lunch och tar mig en sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0