Talang 2009?

Haha, nu är det så att jag ska inte vara med i Talang, varken jag eller Angelica ska vara det.
Utan det var bara något jag sa till Frida och Jennie för att testa hur lättlurade dom är.
Och fan, jag trodde aldrig att Frida skulle vara mer lättlurad än Jennie.

I alla fall så tror Frida att jag ska vara med och hon är förhoppningsvis påväg ner till stan just nu för att möta mig och sedan åka till Göteborg där vi ska sitta i publiken till talang. HAHA!
Ganska kul faktiskt, haha!
Funderar på att vänta med att berätta att jag inte ska vara med ända tills 5 minuter innan det hela börjar.
Det skulle faktiskt vara lite småfestligt... Men, men, får se hur det blir.

Nu ska jag bara fixa mitt hår och lite sånt, sen drar jag! (Y)

Kommentarer
Postat av: FittFrida

LOL, Klart att jag fattade att ni inte skulle vara med, undrade bara vad fan ni höll på med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0