Smärta.

Dagen började som en av de hemskaste dagarna i mitt liv.
Ut i snön, till edsborg med tung packning inkl. skridskor, för att sedan inte ens åka skridskor utan gå runt i vbg i snön och minusgrader i en timme. Och sedan vara på gimmix och som vanligt skada sig, tänker inte ens förklara -.-"
Smärta säger jag bara... smärta!
Jag verkligen avskyr idrott över allt annat, det finns verkligen inget värre.
Jag är så okordinerad så att det är inte sant, och allmänt dålig på allt som har med idrott att göra...
På måndag har vi simning med klassen med, fyfan säger jag bara...

Men iallafall, efter att ha kollat på 6-9 kabarén gick jag hem till datorn och vilade en stund.
Sedan ut igen och kollade på Jespers, Jespers och Anders repning med Angelica och Xisco.
DET däremot var riktigt trevligt! Nu har jag faktiskt lust att börja spela gitarr igen :)

Plus allt detta har jag haft ont i huvudet hela jävla dagen, på grund av att jag är så jävla trött... och sjuk, förkyldning på G här!

Men nu är jag hemma hos Jesper, med Westerlund och ska nog ta och vara lite social med dom 8D

Kontrafagott!

Kommentarer
Postat av: FittFrida

Hallå Hej!



Alltså, förlåt att jag inte kom! Jag ska skriva ett blogginlägg i mitt försvar, eller ah, typ..

Ses på måndag hoppas jag, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0