Skoltrött x1000

Oh hey stalkers! (Oh I know u are)
Det känns som att jag har oändligt med skolarbete att göra på extremt kort tid. Så istället gör jag av någon anledning ingenting alls. Och det suger.
Eftersom att jag flyttar runt Söndag eller någon gång efter där (har inte riktigt koll) men jag har inte börjat packa alls. Så det måste jag göra imorgon, samtidigt som jag måste råplugga inför SO-provet, som jag inte kan ett piss inför.
Ja, ja. Det blir väl säkert bra... eller något.
Jag hatar verklligen att känna mig stressad, det slutar ALLTID med att jag sitter utan ha gjort något alls sedan.

Dessutom är jag grymt jävla trött och vill inte göra något annat än att sova, men jag kan inte. Somnade dock under ett flertal gånger under dagens franska lektion, men jag antar att det inte direkt räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0