Sjuk.

Är riktigt rackabajsarsjuk... typ.
Hade feber i stort sett hela natten, vaknade regelbundet av att jag satte mig upp och undrade vart jag var.
Senare vaknade jag av att jag inte kunde andas för att jag hade så ont i halsen så att jag inte kunde svälja mitt saliv utan kvävdes på det istället.
Fyfan! Har så jävla ont så att jag inte ens kan njuta av att röka, känns som att dra min strupe mot ett rivjärn... Aj! Men, you gotta do what you gotta do...

Senare lugnade sig i alla fal febern, satte mig och lirade GH och myste med godis i väntan på att Angelica skulle höra av sig om dagens planer som btw sket sig.
Men träffade Angelica och Xisco i alla fall, vi var lite i stan osv. och senare hemma hos henne och glodde lite på Mr.Bean.

Jag är fittigt trött men jag orkar helt enkelt inte sova
Så tänker roa mig med datorn en stund till.

[Låt just nu: Im not a thief, im a treasure hunter - A Skylit Drive]


Kommentarer
Postat av: FittFrida

Nej men! Du tycks må lika bra som jag gjorde i Fredags! :D

Krya på dig söto!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0